شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۹:۰۴ ق.ظ

خورشید پشت ابر! حضورت مسلم است

خورشید پشت ابر! حضورت مسلم است؛ آیا شود به شمس ظهورت نظر کنیم؟


جمعه ای دیگر گذشت با این تفاوت که در این روز منتظران ظهور ندبه ­ی انتظار بر زبان و شیرینی و سرور میلاد را در کام خود داشتند. ما به سهم خودمان این میلاد میمون و امید بخش را به شما خواننده گرامی تبریک می­ گوییم.

با توجه به اینکه این وبلاگ به طور خاص به موضوعات فناوری اطلاعات ارتباط دارد و همچنین تقارن انتشار این موضوع با میلاد امام عصر ارواحنا فداه (عج) لازم دیدیم که به برخی مطالبی که مدتی است به ذهن متبادر شده بپردازیم به این امید که فتح باب مفیدی باشد و بتوانیم به فواید زیادی از این موضوع برسیم و برسانیم.

آنچه در یک جمله می­توان اشاره کرد شاید این باشد که آیا می­شود برای فناوری اطلاعات در ظهور حضورت نقشی قلمداد کرد؟ آیا این فناوری در زمان ظهور حضرت و برای اهداف ایشان مورد استفاده قرار می ­گیرد؟ چه وجوهی از این فناوری مورد نیاز اهداف حکومتی ایشان است؟ با فرض نقش آفرینی این فناوری؛ نقاط ضعف این فناوری چیست و توسعه­ ی آن باید در چه مسیری باشد؟

با توجه به امید به اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ی ظهور حضرت است و تلاش برای بقاء و بهبود آن تلاشی برای فراهم کردن مقدمات ظهور محسوب می­شود، پیشبرد انقلاب چه نیازهایی به این فناوری دارد؟ در کدام مشکل اساسی جاری کشور، ظهور فناوری اطلاعات مفید تر است؟ در چه جهاتی نباید به این فناوری پرداخته شود؟ چه تهدیداتی از ناحیه این فناوری بقای این انقلاب را محدود می­ کند؟

پرداختن به این مباحث، نیاز به سلسله جلسات مدونی دارد که با حضور صاحب نظران این دو موضوع یا به عبارتی کارشناسان حوزه ­های علمیه و کارشناسان فناوری اطلاعات باید تشکیل شود. هدف از ارائه این بحث رسیدن به نتیجه نبود؛ بلکه به زمان و مکانی برای فتح باب این بحث لازم بود که به فضل خدا در این وبلاگ و این زمان مبارک انجام شد. امید است که بتوانیم با برگزاری سلسله جلساتی به این بحث به طور عمیق و دقیق بپردازیم و نتایج آن را در فضای مجازی برای علاقه مندان منتشر کنیم.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی