شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

پنجشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ب.ظ

سلام بر امام جوان، جواد الائمه (ع)

امروز که بعد از جدود دو هفته دست به قلم بروز رسانی وبلاگ شرکت شده ام، روز شهادت دردانه علی ابن موسی الرضا (ع) امام جوان و مظلوم، جواد الائمه علیه السلام است. اتفاقا امروز دو روایت از این امام عزیز که امید شفاعت و دستگیریشان را در دو دنیا داریم شنیدم که بسیار مناسب شرایط و اوضاع من بود، 

لذا بر آن شدم  که این روایات را این پست قرار بدهم.

"لا ینقطع المزید من الله حتی ینقطع الشکر من العباد"

تا شکر از طرف بنده قطع نشود افزایش از سوی خدا قطع نمی شود.

"ثلاث من کن فیه لم یندم: ترک العجلة، و المشورة، و التوکل علی الله عند العزم"

سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند، پشمیان نگردد:

 1 - اجتناب از عجله

 2 - مشورت کردن

 3 - توکل بر خدا در هنگام تصمیم گیری.

مسند الامام الجواد، ص 247

اگر بخواهم این احادیث را برای فضای امروزی ذهنم ترجمه کنم باید به خودم دائما هشدار دهم که از شکر خدا غافل نشوم، در تصمیماتم از مشورت استفاده کنم، بر خدای بزرگ در اجرای تصمیمات بزرگی که با مشورت می گیرم توکل کنم و صد البته در اجرای آنها صبر پیشه کرده و عجله نکنم.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی