شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

این پست نقل قول از سایت شرکت رایورز می باشد

استفاده از خدمات اینترنتی بین ساکنان منطقه اروپا بسیار گسترده شده است و بررسی‌های جدید نشان می‌دهد که نه‌تنها روز به‌روز بر تعداد کاربران اینترنتی در این منطقه افزوده می‌شود، بلکه این افراد خدمات تخصصی‌تر در این زمینه را مورد استفاده قرار می‌دهند.

به گزارش رایورز به نقل از سلولارنیوز، در آخرین بررسی‌ها مشخص شده است حدود دوسوم یا به‌طور دقیق‌تر ۶۵ درصد افراد در گروه سنی ۱۶ تا ۷۴ سال که ساکن منطقه EU28 هستند، در سال ۲۰۱۴ میلادی به‌صورت روزانه از اینترنت استفاده کرده‌اند.

در گزارش آماری جدید گفته شده است که سال ۲۰۰۶ میلادی تنها ۳۱ درصد از افراد ۱۶ تا ۷۴ ساله ساکن در اتحادیه اروپا به صورت روزانه از اینترنت استفاده می‌کردند که این رقم هم‌اکنون به ۶۵ درصد رسیده است.

همچنین گفته شده است سال ۲۰۰۶ میلادی ۴۳ درصد از ساکنان منطقه EU28 هرگز وارد اینترنت نشده بودند که این رقم هم‌اکنون به ۱۸ درصد کاهش یافته است. در جریان استفاده از خدمات اینترنتی، مردم منطقه اروپا طی چند سال اخیر تمایل بیشتری به خدمات پردازش ابری پیدا کرده‌اند.

خدمات اینترنتی که از فناوری پردازش ابری بهره می‌برند نسبت به نرم‌افزارهای سنتی فرصت‌ها و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خانگی و سازمانی قرار می‌دهند و این مسئله مهم‌ترین عامل ترغیب اروپایی‌ها به سمت خدمات ابری بوده است.

در سال ۲۰۱۴ میلادی ۲۱ درصد کاربران ۱۶ تا ۷۴ ساله ساکن منطقه EU28 از فضای اینترنتی و خدمات ابری برای ذخیره اطلاعات استفاده کردند و داده‌هایی از جمله عکس‌ها، اسناد، موسیقی و ویدیوهای شخصی را روی اینترنت قرار دادند.

کاربران جوان بخش اعظم مشتریان خدمات ابری در اروپا را شامل می‌شوند و ۳۵ درصد افراد بین ۱۶ تا ۷۴ ساله در این منطقه هر روز اطلاعات شخصی خود را روی خدمات ابری ذخیره می‌کنند.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

پردازش ابری در اروپا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی