شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

يكشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۳، ۰۹:۵۵ ق.ظ

پردازش ابری و صنعت برق!!

حتما شنیده اید که زمانی بر ما گذشته است که بسیاری از کارخانه ها و یا حتی منازل خودشان مستقلا اقدام به نصب ژنراتور برق و تولید برق می کرده اند و شاید پرداختن به این ایده که بهتر است یک کارخانه برق داشته باشیم، با واکنشهای تندی مواجه  می شده؛ از جمله وابستگی به کارخانه برق و به خطر افتادن امنیت و ... .

اما این کار اقتصادی و عاقلانه امروز انجام شده و مردم بدون داشتن کارخانه کوچکی در منزل به فراخور استفاده از برق هزینه می پردازند و از همه مهمتر به چگونگی فراهم کردن برق فکر نمی کنند بلکه تنها به چگونگی استفاده از برق فکر می کنند.

با این جهش مزایای زیادی ایجاد شده است. هزینه خانه دار شدن و یا شرکت دار شدن در حالتی که برق اشتراکی استفاده می شود بسیار کمتر از حالت راه اندازی یک ژنراتور مستقل است. 

حال که این خاطره قدیمی به ذهن شما وارد شد. آیا فکر نمی کنید که در رابطه با فناوری اطلاعات نیز این مسئله براحتی قابل انجام است. 

آیا لازم است برخی سازمانها سه عدد سرور پرهزینه داشته باشد درحالیکه فقط به اندازه یک سرور نیاز عملیاتی آن سازمان باشد؟

آیا می توان کارخانه های فراهم کننده زیر ساخت فناوری اطلاعات داشت تا شرکتها فقط از طریق تیر برق و کابل! به آن وصل شوند و هر چقدر که استفاده کردند هزینه بپردازند؟

آیا بهتر نیست برخی شرکتهای کوچک به جای فراهم کردن سرور و شبکه خوب و نگرانی بابت اطلاعات مهم خود بر روی سرور، آنها با در فضای امن پردازش ابری نگهداری کنند؟

این سئوالات در واقع فضای پردازش ابری را به ذهن وارد می کنند و با مقایسه با صنعت برق، نوید تغییر نگرش و رشد آن در آینده خواهند بود.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

پردازش ابری و صنعت برق

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی