شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

خدمات ابری مدیریت امور دفاعی را در استرالیا در دست می‌گیرد

به گزارش رایورز - وزارت دفاع استرالیا اعلام کرد که طرح آزمایشی فعالیت‌های الکترونیکی خود مبتنی بر سیستم Apps گوگل را برای دوره زمانی دو سال آغاز کرده است و با این اتفاق قصد دارد وابستگی خود به خدمات پردازش ابری را افزایش دهد.

به گزارش رایورز به نقل از زد.دی.نت، بر اساس طرحی که وزارت دفاع استرالیا نخستین بار در اکتبر سال گذشته تحویل مجلس سنای این کشور داد، قرار است برای دوره زمانی آزمایشی ۲۴ ماه سیستم Apps گوگل برای خدمات پردازش ابری عمومی این سازمان مورد استفاده قرار گیرد تا سیستم‌های آموزشی آکادمیک در کالج‌های وزارت دفاع استرالیا مبتنی بر این خدمات فعالیت‌های خود را جلو ببرند.

این وزارتخانه با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «طرح پایلوت ۲۴ ماهه که به صورت آزمایشی اجرا می‌شود، به منظور ارزیابی توامندی‌ها برای استفاده گسترده‌تر از خدمات پردازش ابری در سیستم دفاعی به اجرا گذاشته شده است.»

وزارت دفاع استرالیا همچنین اظهار داشت که در این دوره آزمایشی تمامی خطرات مربوط به سیستم Apps گوگل سنجیده می‌شود و خدمات ابری عمومی در فضاهای سازمانی کنترل شده و مبتنی بر اطلاعات طبقه‌بندی نشده به کار گرفته می‌شود.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

پردازش ابری در استرالیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی