شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

خبرگزاری آریا-نخستین درگاه خدمات زیرساخت رایانش ابری کشور (IAAS) با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رونمایی شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، این رونمایی که به مناسبت برگزاری همایش رایانش ابری و تاثیر آن بر اکوسیستم پهن باند کشور برگزار شد، زمینه را برای شکل گیری زیرساخت ذخیره سازی و پردازش شبکه به صورت متمرکز منعطف و متناسب با درخواست استفاده کنندگان در کشور به خصوص بخش خصوصی آماده می‌کند.
قرار است خدمات ارائه شده در درگاه خدمات زیرساخت رایانش ابری کشور در نخستین سال فعالیت خود به صورت رایگان به بخش خصوصی ارائه شود .
رایانش ابری، به مجموعه از فناوری ها و روش ها اطلاق می شود که به ارائه منابع ذخیره سازی، شبکه ای و پردازشی به صورت متمرکز با قابلیت انعطاف پذیری بالا و متناسب و بنا بر درخواست استفاده کنندگان، خدمات ارائه می کند.
از ویژگی های خدمات رایانش ابری می توان به آمادگی ارائه به محض دریافت تقاضا، مقیاس پذیری و منابع اشتراکی، ارائه خدمات مورد تقاضا نظیر دولت الکترونیک به صورت امن، آسان، کم هزینه و سریع و همچنین ارائه ابزارهای روزآمد به منظور رونق کسب و کارهای نوپا اشاره کرد.
قرار است در همایش یک روزه رایانش ابری و تاثیر آن بر اکوسیستم پهن باند کشور ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سخنرانی کند .

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی