شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

نرم افزار در مدل SAAS همیشه و به هر میزان می تواند موجود باشد!

برای هر نمونه از مصنوعات دست ساخته بشری محدودیت­هایی می توان تصور نمود. تعداد موجودی یکی از این انواع محدودیت­ها است. به طوریکه مشتری هایی که دیر تر یه محل توزیع محصول می­رسند یا اینکه دیرتر از تولید محصول مطلع می­شوند ممکن است زمانی برسند که تعداد محصولات تولیدی به اتمام رسیده باشد و از دستیابی به آن محصول محروم شوند. (مثال بارز آن دیر رسیدن نگارنده به صف وامهای خودرو بود که اخیراً اتفاق افتاد!!)

این محدودیت در رابطه با نرم­ افزار هم به نوعی وجود دارد. برخی نرم ­افزارها در قالب رسانه ­ای مثل CD تولید و توزیع می­شوند. برخی نرم افزارها نیاز به تیم آموزش و پشتیبانی دارند که محدودیت این منابع باعث بروز محدویت می شود.

نسبت به سایر صنایع، نرم افزار بالاخص آنهایی که از طریق فایل و انتقال فایل قابل عرضه هستند از این محدودیت کمتر برخوردار هستند و می توانند بر چالش این محدویت غلبه کنند. هر چند که نرم افزاری که به صورت کپی فایل در دسترس باشد شاید از جنبه تجاری قابل خدشه باشد.

SAAS که به عنوان مدل جدید توزیع نرم افزار مطرح شده است بدون اینکه از جنبه تجاری قابل خدشه باشد می­تواند کاملاً از این مزیت برخوردار و از این محدودیت مبرا باشد. در این مدل نرم ­افزار با درخواست خریدار بر روی سرور نصب و از طریق لینکهایی در فضای وب قابل استفاده می­شود. محدودیت سرور و ذخیره ­سازی توسط سامانه­ های نرم افزاری واسط (PAAS-IAAS) مدیریت می شوند. لذا محصول نرم افزار در این مدل به میزان مورد استفاده و در طول شبانه روز همواره موجود است و در طرح توسعه می توان حداکثر نیاز را به صورت کاملا قابل توسعه ملاحظه کرد. 

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

معماری SAAS

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی