شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

ارائه خدمات ابری رایگان مایکروسافت به موسسات خیریه و دانشگاه ها

مایکروسافت به تازگی اعلام کرده که قصد دارد حجم عظیمی از خدمات پردازش ابری خود را به فعالیت های خیرخواهانه اختصاص دهد. ارزش این خدمات در حدود یک میلیارد دلار برآورد شده و قرار است در طی سه سال آینده در اختیار موسسات غیرانتفاعی، دانشگاه ها و محققینی که در جهت منافع عمومی فعالیت می کنند قرار گیرد. هدف اولیه این طرح خدمات رسانی به 70 هزار موسسه غیرانتفاعی عام المنفعه است.

مایکروسافت هدف از اجرای چنین طرحی را کمک به نهادهای فوق برای گسترش فعالیت های خیرخواهانه شان برشمرده است. آنها می خواهند به توسعه و پیشرفت علم و تکنولوژی هایی یاری برسانند که باعث ارتقای اقتصادی و اجتماعی جامعه انسانی می شوند. خدمات مذکور قرار است در قالب فعالیت های بنیاد خیریه مایکروسافت که از ماه قبل کار خود را آغاز کرده ارائه شوند.

در قالب این طرح بناست تا اهالی ردموند دسترسی مراکز یاد شده را به خدمات سرویس Azure فراهم کنند تا آنها بتوانند به شبکه دیتاسنترهای مایکروسافت در سرتاسر دنیا دسترسی داشته باشند و به اجرای نرم افزارهای مد نظر خود در سطح کلان بپردزاند.

همچنین قرار است سرویس «CRM Online» هم در اختیار موسسات مشمول این طرح قرار گیرد تا آنها بتوانند مراودات شان با خیرین و حامیان مالی را بهینه تر از قبل مدیریت کنند. علاوه بر تمام مواردی که ذکر شد استفاده از Office 365 نیز در این طرح پیش بینی شده است.

خدمات رایگان ابری مایکروسافت از بهار امسال در دسترس خواهد بود. ردموندی ها همچنین در نظر دارند که دامنه خدمات ابری خیرخواهانه خود را به دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دیگر نیز گسترش دهند.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی