شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

سرمایه‌گذاری میلیاردی علی‌بابا در خدمات ابری

سرمایه‌گذاری میلیاردی علی‌بابا در خدمات ابری
گروه شرکت‌های alibaba، همکاری‌هایی را با شرکت Nvidia در زمینه فضای پردازش ابری و هوش مصنوعی آغاز کرده است و در نظر دارد ظرف سه سال آینده حدود ۱۰۰۰ متخصص را برای پلت‌فرم کلان‌ داده‌های خود در اختیار بگیرد.
  

سرمایه‌گذاری میلیاردی علی‌بابا در خدمات ابری

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، گروه شرکت‌های alibaba، همکاری‌هایی را با شرکت Nvidia در زمینه فضای پردازش ابری و هوش مصنوعی آغاز کرده است و در نظر دارد ظرف سه سال آینده حدود ۱۰۰۰ متخصص را برای پلت‌فرم کلان‌ داده‌های خود در اختیار بگیرد.

به گزارش وب‌سایت Bloomberg، یکی از زیرمجموعه‌های alibaba به عنوان بزرگ‌ترین مرکز خدمات تجارت الکترونیک چین موسوم به AliCloud با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد در نظر دارد سرمایه‌گذاری روی سیستم‌های تحلیل داده و یادگیری ماشینی را انجام دهد.

به دنبال افزایش درخواست مراکز دولتی و سازمان‌ها برای در اختیار گرفتن سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات و خدمات وابسته، شرکت AliCloud در نظر دارد طی یک دهه پیش‌رو مبلغ یک میلیارد دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری کند و از این طریق در حوزه خدمات پردازش ابری با شرکت آمازون وارد رقابت شود.

این میزان سرمایه‌گذاری تمایل فراوان شرکتalibaba به فرآیندهای پردازش داده را نشان می‌دهد. به گفته مرکزBain & Co، این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین چین تا سال ۲۰۲۰ درآمدی بالغ بر ۱۰ تریلیون یوآن معادل ۱/ ۵ میلیارد دلار خواهد داشت.

شرکت alibaba قصد دارد بر اساس فضای پردازش ابری، سرویس‌ها و نرم‌افزارهای خود را مبتنی بر مراکز داده‌ خود که در فضایی به وسعت یک زمین فوتبال راه‌اندازی شده است ارائه دهد. این اتفاق علی‌بابا را مجبور کرد اکتبر گذشته دومین مرکز داده خود را در دره سیلیکون راه‌اندازی کند و خود را برای تاسیس مرکز داده در اروپا آماده سازد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3688

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی