شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۰۳ ق.ظ

پیاده سازی رایانش ابری برای نخستین بار در کشور

پیاده سازی رایانش ابری برای نخستین بار در کشور

معاونت توسعه و شبکه ملی اطلاعات سازمان فناوری اطلاعات با بیان اینکه در حاشیه حضور در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ و بازدید از غرفه فاوامجد، یکی دیگر از دستاوردهای بومی کشور در بخش فناوری رونمایی شده است، گفت: ستاورد این شرکت مبنی بر پیاده سازی رایانش ابری در حوزه saas و Daas و paas برای اولین بار در ایران و در راستای خود کفایی صنعتی و اقتصاد مقاومتی صورت می گیرد و بنده به مدیران این شرکت و مردم ایران برای بومی سازی یک تکنولوژی تبریک می گویم.

وی تصریح کرد: حرکت صورت گرفته دستاورد خوبی در حوزه فناوری اطلاعات بوده و بدین ترتیب می‌توان گفت که دانش رایانش ابری در کشور بومی سازی شده است.

مهندس غلامحسین پور، قائم مقام مدیرعامل و مدیر این پروژه نیز در این خصوص اعلام کرد که دانش رایانش ابری که پیشتر  در کشورهای پیشرفته آغاز و روز به روز گسترش یافته است، خوشبختانه امروز در کشور بومی سازی و اجرا شده است.

وی در خصوص مزیت استفاده از این تکنولوژی افزود: استفاده از رایانش ابری، متقاضی را از خرید نرم افزار و سخت افزار بی‌نیاز کرده است به این معنی که متقاضیان به جای سرمایه گذاری سنگین برای خرید سخت افزار و نرم افزار مبلغی را تحت عنوان حق اشتراک به سایت پرداخت می‌نمایند و از این فن آوری بهره مند می‌شوند.

وی در پایان تصریح کرد که سایت رایانش ابری شرکت فاوا مجد، در حال حاضر نرم افزارهای مورد نیازمهندسین را طراحی و پیاده سازی کرده و بر روی سایت http://www.micloud.ir  قرار داده است.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی