سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۷ ق.ظ
مواردی که مدیر نباید به کارمندان بگوید!!
نحوه برخورد مدیر با پرسنل دارای نکات ظریفی است که 9 مورد از نبایدهای گفتاری که مدیر در برخورد با پرسنل معمولا دچار آن است را در ادامه بیان می کنم:
1- من حقوق شما را پرداخت می کنم که شما کارها را دقیقا طبق نظر من انجام بدهی
2- شما خوش شانسید توی شرکت ما کار می کنید که پاداش ماهیانه به شما داده می شود به کارکنان شرکت های دیگر سالیانه هم پاداش نمی دهند
3- چرا قول دادید بیاید شرکت در روز تعطیل نیامدید و در منزل کار را انجام دادید؟
4- شما در شرکت ما بمانید چون ما امتیازات ویژه ای برای نیروهای خانم داریم؟
5-ما باید هزینه ها را کاهش دهیم
6- مشکلات شما برای من اهمیتی ندارد
7- ما همیشه این کار را به این صورت انجام می دهیم و نه به صورت دیگری
8- این کار شما وحشتناک است
* عدم اطلاع شما از انتظارات مسوولتون در خصوص کار
9- شما بدترین کارمندی هستید که تاکنون من استخدام کرده ام
* رعایت سیاست در بیان عبارات توسط مدیر
این مطلب از سایت شخص دوست گرامی آقای مهندس تقی زاده برداشته شده است. البته با اجازه ی ایشون