شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۰ ق.ظ

خدمات ابری آمازون عازم هندوستان شد

مرکز خدمات پردازش ابری آمازون (AWS) اعلام کرد که در حال راه‌اندازی نسل جدید مراکز داده خود در هند است و پیش‌بینی می‌کند این کشور سرانجام به یکی از بزرگ‌ترین قطب‌های جهان در حوزه خدمات ابری تبدیل شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مرکز خدمات ابری آمازون توضیح داد که در سال ۲۰۱۶ میلادی «منطقه زیرساخت» در کشور هند تاسیس می‌کند و «اندی جِیسی» مدیر مرکز AWS در این خصوص گفت که ده‌ها هزار مشتری در هند هم‌اکنون از ۱۱ منطقه زیرساختی در خارج از مرزهای این کشور سرویس‌های خود را در اختیار می‌گیرند که قرار است از سال ۲۰۱۶ به بعد نیاز همه آنها به صورت داخلی تامین شود.

جِیسی توضیح داد: ‌«بسیاری از این مشتریان در کناری کاربرانی که به تازگی سراغ خدمات ابری رفته‌اند از ما می‌پرسند که چرا تاکنون زیرساخت‌های ابری در هند راه‌اندازی نکرده‌ایم. ما با به پایان رساندن طرح جدید خود می‌توانیم خدمات پردازش ابری را با تاخیر کمتر، ایمنی بیشتر و سیستم‌های جامع‌تر برای پردازش داده‌ها ارائه کنیم.»

مدیر مرکز توسعه خدمات پردازش ابری آمازون معتقد است که در درازمدت هندوستان به قطب خدمات پردازش ابری در جهان تبدیل می‌شود و سرمایه‌گذاری روی آن از هم‌اکنون می‌تواند بستر لازم را فراهم کند.

 


لازم به ذکر است شبکه تلویزیونی NDTV هند از سال ۲۰۰۹ به بعد خدمات AWS را مورد استفاده قرار می‌دهد و علاوه بر آن مراکز بزرگی چون شرکت خودروسازی Tata Motors خدمات ابری مورد نیاز خود را از آمازون می‌گیرند.

در مه ۲۰۱۴ که انتخابات ریاست جمهوری هند برگزار شد، شبکه NDTV با استفاده از خدمات پردازش ابری AWS موفق شد ترافیک شدید خود مبتنی بر فضای وب را به راحتی مدیریت کند.
در این دوره زمانی ترافیک سایت این شبکه در یک روز عادی ۵۰۰ میلیون بار بود که این رقم در روز انتخابات به ۱۳ میلیارد عدد رسید. سایت اینترنتی این شبکه تلویزیونی به واسطه خدمات ابری آمازون توانست در روز انتخابات ریاست جمهوری هند در هر ثانیه ترافیک ایجاد شده به وسیله ۴۰۰ هزار کاربر را مدیریت کند.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی