شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

نگاهی نو، راهی نو، آینده ای پیش رو

شرکت مدل سازان نرم افزار  (مسنا)

شرکت مدل سازان نرم افزار
ارائه راه حلهای پردازش ابری
ارائه راه حلهای مبتنی بر تبلت و گوشی های هوشمند
تولید نرم افزار های تحت وب
طراحی و تولید سرویسهای نرم افزاری (SAAS)
----
از سایت شرکت بازدید کنید www.masna-soft.ir

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۵ ب.ظ

تولید نرم افزار به روش SAAS متفاوت است - قسمت دوم

مواجهه با تصمیماتی سخت و مهم

یکی از تصمیماتی که تولید کنندگان به روش SAAS با آن مواجه می شوند انتخاب LAAS مناسب است. LAAS ارائه کننده API هایی است برای استقرار، توزیع بار و مقیاس پذیری سرویس که برنامه نویس سرویس باید از آنها استفاده کند. یکی از نقایص موجود در این زمیننه عدم وجود استاندارد بین LAAS هاست. نمونه های جاری موجود از اینها در حال حاضر Amazon AWS و CloudStack و OpenStack هستند.

PAASها می توانند بخشی از پیچیدگی های مربوط به پیاده سازی saas را کاهش دهند. PAAS میان افزاری با خدماتی همچون پایگاه داده، پشتیبانی از زبان برنامه نویسی را فراهم می کند. مشکل نبود استاندارد در مورد PAAS هم وجود دارد. سازمانهای تولید کننده نرم افزار باید در رابطه با استفاده از یک PAAS و یا آماده سازی یک پیاده سازی مشابه از آن بر روی LAAS سطح پایین تصمیم گیری کنند.

انتخاب نرم افزار و ابزارهای شخص ثالث third-party نیز یکی از تصمیمات مهم توسعه دهندگان می باشد. چرا که برخی از تولید کنندگان به روش SAAS از ابزارهایی برای تست، ارائه صورت حساب به مشتری، ارزیابی و نظارت سرویس و فعال سازی multi-tenant استفاده می کنند که توسط شرکتهای دیگری تهیه شده اند. به عنوان مثال   Metanga   و  Zuora خدماتی در رابطه با ارائه صورت حساب (billing) ارائه می کنند.

  • شرکت مدل سازان نرم افزار (مسنا)

- PAAS - LAAS

تولید نرم افزار به روش SAAS

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی